Matilda Olofsson

Direktlänk till inlägg 12 mars 2012

Jag är inte säker på om detta blir ett långt eller kort inlägg.. :)

Av Matilda Olofsson - 12 mars 2012 18:06

Hej alla fina!

 

Jag vill bara säga att jag är ovanligt glad idag! Jag vet inte varför men jag tror det är för att våren börjar komma! Solen och värmen.. ah! Så mysigt! (med risk för att låta som en gammal tant..) Jag var ju med Alex igår och vi var ute i skogen och fotade :) Det var mysigt :) Bilder kommer senare, dem är forfarande i kameran :) 

 

Igår var det melodifestivalfinal och-som alla redan vet- LOREEN vann!! AH! Euphoria forever 'til the end of time!! Love that song! Jag personligen hejade på Loreen, Danny, Molly och David :) Jag älskade deras låtar! 

 

Just nu kollar jag på "The middle", askul!! Jag bara älskar deras lilla son "Brick" (tror jag att han heter, betyder även tegelsten på svenska) Han är så söt! Haha :P Sen ska jag titta på "Vänner" och sen ska jag titta på "The big bang theory" Och ner och träna :) Jag måste få upp kondisen lite till på fredag ; har nämligen beep-test :'( Jag verkligen hat-älskar det :) Man blir så peppad och tycker att det ska bli kul och sen när man väl är där och springer så HATAR man det! PEST OCH PINA säger jag bara :) Nej, usch! Jag hoppas att jag kan klara mitt rekord från femman för förra året (i sexan) så hade jag ont i foten så jag kunde inte springa så långt.. :/ 

 

Om ca 4 veckor så är det PÅSKLOV!!! Yey! jahg vet inte vad jag ska göra på lovet men jag tror att vi ska åka iväg :)

 

Jag har inte så mycket mer att skriva om och ni börjar väl att tröttna så jag säger hej då och..

 

..puss puss :) <3

 
 
Ilona

Ilona

13 mars 2012 15:30

vet du när du kommer att lägga utt bilderna från i torsdags? :) <3<3<3

http://iilloolillo.blogg.se

Matilda Olofsson

13 mars 2012 16:00

Nej, inte än :) Jag ska fixa lite med dem fört och så :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

?

Av Matilda Olofsson - 21 oktober 2014 19:52


Gammal favorit ?

Av Matilda Olofsson - 29 september 2014 17:15


Ja, vad mer kan man säga? Det är måndag och jag mår helt underbart dåligt. Dundrande huvudvärk och småförkyld. Usch. ...

Av Matilda Olofsson - 26 augusti 2014 19:12

Fin rubrik huh?

Av Matilda Olofsson - 26 augusti 2014 17:06

Ja nu är ju skolan igång på riktigt igen och jag vill verkligen kunna fokusera men vet ni vad som händer då? Ja då blir man förkyld. Kul. ...

Av Matilda Olofsson - 17 augusti 2014 18:14


Jag tror att jag kommer dö av nervositet snart. Vill ni veta varför? Jo, jag börjar gymnasiet IMORGON. Min mage gör loopar. Jag är så jävla taggad och sjukt glad men samtidigt så tänker jag på mina gamla kompisar, kommer jag fortfarande ha tid för de...

Presentation


Jag heter Matilda Olofsson och är 16 år. Jag bloggar om mina tankar, mitt liv med familj och vänner men även om musik. Mitt absolut största intresse är musik och jag sjöng innan jag kunde prata. Jag hoppas att ni fortsätter läsa! Puss

Gästbok

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards