Matilda Olofsson

Alla inlägg under april 2011

Av Matilda Olofsson - 23 april 2011 14:13

PÅSKAFTON!

 

Hej! Jag har inte bloggat på ett tag som ni kanske märk..hehe.. Men nu ä jag här!


Idag ska jag bort så jag kanske inte bloggar på ngr dagar. Men framför allt så vill jag bara önska er en Glad Påsk!!


Massa kramar från mig!!
Hej då!!


xoxo//M  

Av Matilda Olofsson - 21 april 2011 09:47

Hej!!

 

Som ni ser så har jag lagt till lite länkar i bloggen så jag hoppas att ni läser dom bloggarna också inte bara min! Dom flesta av länkarna är mina kompisars bloggar<3


Puss puss och hej då!!!


xoxo//M  

Av Matilda Olofsson - 17 april 2011 08:38

Hej:)

 

Förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag men jag har haft fullt upp hela tiden! Jaja,nu ä jag här!!!


Vet ni?

Jag har PÅSKLOV! yey! Jag är ledig i 10 dagar!

Ja, nu har jag inget att skriva om föruton att min mobil är pajj


Hej då...


xoxo//M   

Av Matilda Olofsson - 14 april 2011 16:59

Hejsan!

 

Sorry för att jag inte bloggat på ett tag nu... jag har inte haft orken till att göra det.Men nu bloggar jag iaf!


Ja,idag har det varit en vanlig skoldag med en massa lektioner.TRÅKIGT.Men gympan va kul!Imorrn är det fredag och när vi slutar imorrn då har vi PÅSKLOV!! Yippe!

Har inget mar att skriva om nu så..


Hej då!!!


xoxo//M  

Av Matilda Olofsson - 4 april 2011 15:38

Hej alla...

 

Idag har jag varit hemma för jag är sjuk. Det är det värsta som kunnat hända den här veckan för på lördag ska jag på "romeo & julia" på Göta Lejon. Det är sorglig.

Jag hoppas att jag kan gå till skolan imorrn!


Hej då!!


xoxo//M   

Av Matilda Olofsson - 3 april 2011 14:27

Hej...

 

Idag är det en trååååååååkig dag asså.FJÄRT Det är mulet och skitväder. Ja, det har inte hänt så mkt idag... Jag har ju bara städat och haft super dunder tråkigt.



Hej då!


xoxo//M  

Av Matilda Olofsson - 2 april 2011 14:08

TITTA PÅ VIDEOKLIPPET!!

 

http://www.youtube.com/watch?v=7kGntlAA0bs

 

Den här videon va den första videon Justin la ut på YOUTUBE!


Den e ju fan bra!!! <3


Hej då!!


xoxo//M  

Av Matilda Olofsson - 1 april 2011 16:12

Hej!

 

Och förlåt för att jag inte bloggat på några dar! Min dator har cpat sig lite.


Jaja, idag har jag varit i skolan men jag har inte kännt mig helt frisk...Jag är både täppt och hostig.Inge roligt alls säger jag bara.


Nu ska jag gå allihop!


Hej då!!


xoxo//M  

Presentation


Jag heter Matilda Olofsson och är 16 år. Jag bloggar om mina tankar, mitt liv med familj och vänner men även om musik. Mitt absolut största intresse är musik och jag sjöng innan jag kunde prata. Jag hoppas att ni fortsätter läsa! Puss

Gästbok

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards