Matilda Olofsson

Alla inlägg under juni 2011

Av Matilda Olofsson - 30 juni 2011 18:18

Hej hej!

 

Som ni ser så har jag ändrat min heather. Snälla kommentera och säg vad ni tycker om den!!!!


Hej då!!


Puss o Kram/Matilda

Av Matilda Olofsson - 30 juni 2011 08:25

Hej och Hopp!

 

Idag ska jag inte göra någonting.TRÅKIGT Men som jag har sagt förut,ni som har mitt nr kan ju gärna messa om ni vill hitt på ngt!


Imorrn så ska jag till mammas jobb och sen så ska vi gå och shoppa på stan! Det är en av dom roligaste grejorna man kan göra här i världen ju!! Men jag erkänner,jag shoppar rätt ofta i stan....men kul är det!



Hej då!!


ps.messa messa messa!!


Puss o Kram/Matilda  

Av Matilda Olofsson - 29 juni 2011 08:55

Hej och Hallå!

 

Jag måste bara få säga att det är varmt ute,det är väldigt varmt ute.

Ja det va det..


Undrar bara om det är ngn som vill hitta på ngt så messa mig gärna<3


Skriver mer sen!!


Hej då!!

Puss o Kram/Matilda  


Av Matilda Olofsson - 28 juni 2011 09:50

Hej allihopa!!

 

Idag har jag väldigt tråkigt... plus att det är så varmt!!

haha :P


Jag får väl bada och sola idag då!:)

Jag hoppas att jag kan få tag i någon den här veckan så man kan hitt på ngt!! haha:P


En sak bara, ni kanske vet att jag ändrar stil på texterna ganska mycket, men det är bara för att jag inte vet riktigt hur bloggen ska se ut än.. jag ska ändra min heather men jag har inga bra bilder som jag kan använda. Men jag letar och tillslut hoppas jag att bloggen ska bli lite snyggare!!

Jag har verkligen försökt att göra bloggen snyggare..men men,just nu kan jag inte göra ngt!!


Hej då!! Hoppas ingen dör av värmeslag bara:P


Puss o Kram/Matilda  


Av Matilda Olofsson - 27 juni 2011 14:53

Hej hej!

 

Sommarlov...man bara älskar det,eller hur?! Solen,värmen,allt! Det är bara så typiskt att jag ska vara hemma 13 dagar till själv (om man räknar bort helgerna+två dagar) innan min mamma och pappa får semester.Jag hoppas att jag kan vara mycket med kompisar dom dagarna!


Jag har inget mar att skriva om nu....Jo, jag har börjat att gå på en ny "diet" och den verkar funka!! hoppas hoppas hoppas!!!


Hej då!!


Puss o Kram!/ Matilda  

Av Matilda Olofsson - 22 juni 2011 11:24

 

Detta är dagens outfit!!! Haha! Myskläder hela dagen! 

Av Matilda Olofsson - 17 juni 2011 08:57

God morgon!

 

Hej allihopa, nu ska jag berätta en sak...jag har INGET att göra. Jag vill hitta på något.NI om har mitt nummer kan väl ringa eller messa om ni vill hitt på ngt.SNÄLLA Jag har verkligen ingenting att göra. Jaja..


Hej då!


xoxo//M   and  

Av Matilda Olofsson - 6 juni 2011 09:06

Hellu!

 

Nu vill jag bara säga: Du gamla du fria du fjällhöga nord. Bla bla bla bla bla bla bla bla bla blaaa... JAG JAG VILL LEVA JAG VILL DÖ I NORDEN!

 

Ja, det är trots allt Nationaldagen idag!


Igår var Alex hemma och mig och vi gjorde "sallade de fruit"! Den var jättegod!!! hihi:P (sallade de fruit=fruktsallad på franska!)

 

Vi ska vara idag också. Men vi har INGEN aning om vad vi ska göra.. JO! KÖPA MJUKGLASS!! hihi:P


ps.jag är så jävla kär!!     (Men inte i alex!)


Hej då!!


xoxo//M  

Presentation


Jag heter Matilda Olofsson och är 16 år. Jag bloggar om mina tankar, mitt liv med familj och vänner men även om musik. Mitt absolut största intresse är musik och jag sjöng innan jag kunde prata. Jag hoppas att ni fortsätter läsa! Puss

Gästbok

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards