Matilda Olofsson

Alla inlägg under november 2010

Av Matilda Olofsson - 11 november 2010 14:03

Hallå

 

Idag har jag haft såå tråkigt,jag har tittat på "trollkarlen från oz" hela dan.Och gjort läxan.

Nu har jag fruktansvärd huvudvärk,det e såå jobbigt.

 

Jag har inget mer att skriva nu så

 

Hej då!

 

xoxo//M  

Av Matilda Olofsson - 10 november 2010 20:57

Hej!

 

 

Idag har jag varit hos Ilona och haft jättekul! Nu ska jag bara ta det lugnt hela kvällen!

 

Hej då!!

 

xoxo//M 

 

 

 

den som skrev den helt jävla sjuka kommentaren,du är ett jävla psyko.

Av Matilda Olofsson - 7 november 2010 17:59

 

Fråga vad du vill!!! gäller den här veckan<3  

Av Matilda Olofsson - 7 november 2010 09:52

God morgon!

 

Jag har precis dushat klart. Idag ska jag inte göra ngt bara vara hemma!

 

nu har jag inget mer att skriva!

 

He rå!

 

xoxo//M  

Av Matilda Olofsson - 5 november 2010 19:02

  Hej!

 

 

Nu har jag ätit tacos precis.Det var jättegott!!!

 

Kl 8 blir det att sitta i min soffa och ha fredagsmys för mig själv :( Jag kanske ska se Doobidoo men jag vill oxå se The Simpsons,dom börjar samma tid . Svårt att välja,man blir ju lite vimsig! 

 

Har inget mer att skriva så HE RÅ!!!!    

  

xoxo//M  

Av Matilda Olofsson - 5 november 2010 16:37

Tjenare Tjenare<3

 

 

Idag har jag haft ssuuupeeerrrrrrrdundertråkigt. Tittat på TV hela dagen.

Jag får snart fyrkantiga ögon!!!    

Haha!

 

Ska äta TACOS nu!

He rå!!!

 

xoxo//M  

Av Matilda Olofsson - 4 november 2010 17:58

Hej hej hej!!!! 

 

Idag har jag varit i Haninge Centrum och

 

handlat. Det var inte så kul men det var kul att handla saker till mig!

 

Igår hadlade vi oxå saker till mig,vi var ju i Stan

igår.Jag har arit såååå seg idag.När vi kom hem ifrån Haninge centrum så tittade jag på TV

 

typ hela tiden! 

 

He rå!

 

xoxo//M  

Av Matilda Olofsson - 3 november 2010 09:07

Morrn<3

 

Idag ska jag ha en heldag på stan!  Ska bli så jävla kul!!!!!!! ska åka nu!

 

He rå!  

 

xoxo//M  

 

  

Presentation


Jag heter Matilda Olofsson och är 16 år. Jag bloggar om mina tankar, mitt liv med familj och vänner men även om musik. Mitt absolut största intresse är musik och jag sjöng innan jag kunde prata. Jag hoppas att ni fortsätter läsa! Puss

Gästbok

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards