Matilda Olofsson

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Matilda Olofsson - 13 mars 2012 16:01

Hej :)

 

Jag vill berätta en rolig nyhet.. jag ska sjunga solo på våran vårkonsert! Det är såå kul! Ahh jag är så glad!! Imorgon så slutar jag halv fem och jag och några till i klassen ska vara kvar till halv sex för att vi ska dansa och öva till en låt till vårkonserten :)

Jag blir så glad när jag hör om vårkonserten för att jag tycker att det ska bli så kul :)

Haha :P

 

Jag ska snart ut och springa och sen senare idag så ska jag "gymma" :) Peppad till max ;) 

 

puss och kram 

Av Matilda Olofsson - 13 mars 2012 16:01

Hej :)

 

Jag vill berätta en rolig nyhet.. jag ska sjunga solo på våran vårkonsert! Det är såå kul! Ahh jag är så glad!! Imorgon så slutar jag halv fem och jag och några till i klassen ska vara kvar till halv sex för att vi ska dansa och öva till en låt till vårkonserten :)

Jag blir så glad när jag hör om vårkonserten för att jag tycker att det ska bli så kul :)

Haha :P

 

Jag ska snart ut och springa och sen senare idag så ska jag "gymma" :) Peppad till max ;) 

 

puss och kram 

Presentation


Jag heter Matilda Olofsson och är 16 år. Jag bloggar om mina tankar, mitt liv med familj och vänner men även om musik. Mitt absolut största intresse är musik och jag sjöng innan jag kunde prata. Jag hoppas att ni fortsätter läsa! Puss

Gästbok

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards