Matilda Olofsson

Alla inlägg under mars 2012

Av Matilda Olofsson - 30 mars 2012 19:55

Hej :)

 

Som rubriken säger, nu har jag lagt in bilderna på datorn så nu kommer de nog i helgen!!! :)

 

Nu ska jag kolla på Let's dance så detta blev ett kort inlägg :)

 

PUSS

Av Matilda Olofsson - 25 mars 2012 09:51

Hej :)

 

Jag vill bara påminna alla om att sommartid börjar idag och att det är våffeldagen :) Så glöm nu inte att ställa om klockan!!

 

     

 

pussar

Av Matilda Olofsson - 24 mars 2012 15:11

Hej :)


Idag har jag köpt nya skor (igen) som jag bara älskar och jag tycker i alla fall att de är skitsnygga! :D Jag är fett glad :) Mina nya älsklingar!!! <3


Idag är det tråk-lördag för att jag har inget att göra.. :) (yey-.-) Ska väl försöka att hitt på något. Jag är ju lixom lite "forever alone" här.. inte kul. Jag har inget mer att skriva om så jag bjuder på några gamla bilder och säger puss o kram :)

Min söta syssling Linnea och min kusin (hennes mamma) Pernilla <3

 

 

Min fina syssling Isak som är Linneas brorsa <3

    

Jag och min ena katt på Julafton förra året :) <3

 

    

     Jag på midsommar ute med båten 2010 :)

 

 

 

Jag hoppar på båten :P (midsommar 2010) <3

 

Pussssssss  

Av Matilda Olofsson - 23 mars 2012 15:27

Hej :)

Är med sofie och Isabelle :)                   

 

 

puss

:)

Av Matilda Olofsson - 21 mars 2012 17:35

Hej alla fina :)

 

Idag har jag haft U-samtal:) Det gick bra tycker jag :) Imorrn så ska jag shoppa i Haninge Centrum med Andrea och Ilona :) Det ska bli kul att åka och shoppa med kompisar för  en gångs skull! Har inte shoppat med kompisar på ett tag nu..

 

Jag tror att jag ska köpa ett par shorts och ett par vita byxor:) Jag såg ett par skitsnygga byxor på ****** :) Sen måste jag såklart köpa några tröjor!

 

Just nu sitter jag vid datorn och tittar på tv, Ghost Whisperer :) Vad gör ni? :)

 

pussar och kramar från mig! <3

Av Matilda Olofsson - 20 mars 2012 16:01

Hej!

 

Jag har fortfarande inte fixat bilderna men dem kommer, jag lovar!!

Idag har jag varit i skolan. På musiken så skulle vi söka till solon till vårkonserten och jag sökte till "I don't know how to love him" från "Jesus Christ Superstar" :) Den är ju ganska bra och rolig att sjunga men jag har redan ett solo så vi får se om jag får något till :) Just nu sitter jag hemma och kollar på tv, bloggar och tänker över utvecklingssamtalet som jag ska ha imorgon :S Jag är lite nervös men jag tycker att jag har skött mig bra :)

 

Nu ska jag titta på Top model :)

Pussar

Av Matilda Olofsson - 17 mars 2012 20:06

Hej :)

 

Idag har jag varit på bio med Ilona och Evelyn och tittat på Mästerkatten i stövlar i 3D :) Den var askul!

 

Det kommer en bild idag men jag har bara den :( De andra bilderna har jag fortfarande i kameran :)

 

  

 

Själv är jag inte så snygg , men men!

 

Puss

Av Matilda Olofsson - 14 mars 2012 20:24

Hej sötisar :)

 

Idag slutade jag 17.3 :) Man kan tro att det skulle vara tråkigt men det var det inte!!! Jag dansade till "I hope I get it" :) Det var superkul! Jag älskar det verkligen :)

 

Just nu kollar jag på Glee :) Det är inte så kul för att de har uppehåll i U.S.A så att de har börjat att sända säsong 3 från början.. Inte så roligt att titta på som sagt :/

 

pussar <3

Presentation


Jag heter Matilda Olofsson och är 16 år. Jag bloggar om mina tankar, mitt liv med familj och vänner men även om musik. Mitt absolut största intresse är musik och jag sjöng innan jag kunde prata. Jag hoppas att ni fortsätter läsa! Puss

Gästbok

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards