Matilda Olofsson

Alla inlägg den 31 oktober 2012

Av Matilda Olofsson - 31 oktober 2012 09:04

HAPPY HALLOWEEN EVERYONE!  


Haha :) Har ni en bra dag? Det är strålande sol här i stockholm idag+frost på marken och i träd och buskar=superhärligt! Jag längtar till jul och julmarknaderna och framförallt den mysiga julstämningen med stora tjocka vinterjackor,vantar, mössor och kyla! MYS! Då kan man sitta inne på kvällen och ha en brasa i den öppna spisen, titta på en bra film och bara mysa! ÄLSKAR VINTERN! Jag hatade den förut så det är en stor förändring! ;) Visste ni att det faktiskt bara är 54 dagar kvar till julafton?! Och 61 dagar kvar till nyårsafton och 2013! Fast det mysigaste av allt är när man går på stockholms gator på kvällen kring jul och det är julpyntat i varje fönster och julslingor överallt på gatorna! Ahh, jag vill ha jul!


Jaja, nu är det ju faktiskt Halloween idag! Hoppas att ni inte har äggat någon bil eller något bara! Nu får ni pynta ordentligt med pumpor och spöken så att vi får in mysstämning! haha :)


Puss så länge!


ps. filmkvällen igår blev awesome! Älskar er flickor;) <3



Presentation


Jag heter Matilda Olofsson och är 16 år. Jag bloggar om mina tankar, mitt liv med familj och vänner men även om musik. Mitt absolut största intresse är musik och jag sjöng innan jag kunde prata. Jag hoppas att ni fortsätter läsa! Puss

Gästbok

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards