Matilda Olofsson

Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av Matilda Olofsson - 7 oktober 2012 11:46

Väldigt klyftig rubrik där, jag vet ;)


Som ni kanske har märkt så har jag inte hunnit blogga eller varit på något speciellt blogghumör på senaste tiden.. det är för att jag har haft SO-prov och NO-prov så jag har bara pluggat och pluggat. För er som vill följa mig på andra ställen, eftersom jag inte uppdaterar så mycket här, ni kan följa mig på Twitter eller Instagram :) Där är jag aktiv nästan hela tiden :)

TWITTER: @Real_mjm

INSTAGRAM: matilda_mjm

:)


I fredags så hade jag ingen skola för att klassen åkte till Västerås och spenderade dagen på ARLOSFORTET :) Det är som en blandning av Boda Borg (i Södertälje) och Fångarna på fortet :) Riktigt kul faktiskt! Mitt lag kom 2a ^^ (lite stolt faktiskt!)

Efter det så kom ilona hit och sov över :) Så på lördagen så åkte vi in till stan och shoppade :) Det blev en jättesöt röd topp som jag kommer att ha på både julkonserten och kärleks konserten :)


Idag ska jag bara slappa och inte tänka på någonting alls ;)


Sen på fredag (12) så ska min klass och jag ha ett disco för årsk. 4-7 :) Det kommer att bli extra kul för att jag fyller år då! Haha :) Det ska bli skönt att få spendera hela kvällen med mina vänner, ärligt, dem betyder allt för mig<3


Puss så länge! 



Presentation


Jag heter Matilda Olofsson och är 16 år. Jag bloggar om mina tankar, mitt liv med familj och vänner men även om musik. Mitt absolut största intresse är musik och jag sjöng innan jag kunde prata. Jag hoppas att ni fortsätter läsa! Puss

Gästbok

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards