Matilda Olofsson

Alla inlägg den 27 december 2012

Av Matilda Olofsson - 27 december 2012 16:44

Hej!


Jag har ett nyårslöfte som är att jag ska bli mer vältränad så därför ska jag börja med kundalini-yoga. Det ska bli kul att prova något nytt :) Jag kommer inte att skriva om det här på bloggen men jag kommer fortfarande uppdatera er om annat.


Har ni några bra nyårslöften? Kanske att ni ska träna mindre eller sluta att äta godis kanske? Eller att bara fortsätta att njuta av livet? ;)


Idag så har jag haft en segdag för jag tänkte att jag skulle åka in till stan en stund idag men jag har gett mig själv ett löfte att jag inte får köpa några kläder alls förän jag har uppnått mitt mål. Det blir tufft men jag behöver spara också så det blir två flugor i en smäll. Ja men iallafall, eftersom jag inte åkte in till stan så har jag varit hemma nästan hela dagen men sen så åkte vi till haninge centrum och köpte två nya tangentbord till studion (återigen, tack pappa!) så nu fixar vi lite med det.


puss puss så länge!


 


Presentation


Jag heter Matilda Olofsson och är 16 år. Jag bloggar om mina tankar, mitt liv med familj och vänner men även om musik. Mitt absolut största intresse är musik och jag sjöng innan jag kunde prata. Jag hoppas att ni fortsätter läsa! Puss

Gästbok

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards