Matilda Olofsson

Alla inlägg under september 2011

Av Matilda Olofsson - 27 september 2011 09:50

Nu ska jag berätta vad jag är glad för!:

 

Jag ska åka till LONDON om 5 veckor!!!!!!! AHHHHHHH!!!!

bilder:

            PUSS PUSS/ EN JÄVLA GLAD TJEJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Matilda Olofsson - 27 september 2011 07:30

Godmorgon!!

 

Jag börjar kl 13:00 idag!! Yeppey! Det tråkiga är att jag inte har någon att va me. :´(


Slumpbild:

  


Gammal...



Puss puss

Av Matilda Olofsson - 25 september 2011 19:25

Hej snyggingar!

 

Jag är fortfarande superglad!!! FÖR NU ÄR DET BESTÄMT!! AHHH!!  Ja, jag kan inte berätta det förän imorrn så ni får hålla ut!!


Okej,över till vad jag har gjort och kommer att göra:


Jag åt tacos till middag idag, gott! Just nu sitter jag och väntar på att True Talent ska börja...


Åh,juste! Jag kom på att jag inte har sagt det här (tror jag iaf!) att på söndag ska jag titta på "Phantom of the opera" på bio live-sänt från London!! Musikalen har 25års jubeleum så den här showen kommer att bli den största på 25ÅR!!!


Puss puss/en GLAAAAAAAAAd tjejj!!!!!!!!!

 

 

Av Matilda Olofsson - 25 september 2011 14:57

Hej.

 

Som ni kanske märkte så är det här en bajsdag, men jag är ändå såå freaking happy!!!! AHH! Jag får tyvärr inte avslöja vad jag är glad för än men jag kan berätta vaför det är en bajsdag, jo jag mår inte speciellt bra och jag fryser som en gris på Antarktis.


      


Som ni ser på bilderna så är jag inte speciellt varm... ps. mina fötter ser stora ut för att jag har lixom byxbenen som strumpor om ni fattar vad jag menar!


Puss puss/en ganska nedstämd tjejj  



Av Matilda Olofsson - 24 september 2011 20:24

Hej :)

 

Som ni kanske såg i rubriken så ska jag lägga in en "Gammal bildbomb" men då menar jag inte en bildbomb som jag haft förut utan en bildbomb av bilder från när jag var 7,8,9 och 10!

Haha :P Så här kommer den! :


                                           Ja, det här var en liten bildbomb efter som vissa har klagat på att jag bloggar för lite och att jag inte har tillräckligt med bilder så.. HÄR HAR Ni BILDER! Puss på er tjejjor  


Hej då!!

Pusss/En skitglad tjejj!  

Av Matilda Olofsson - 14 september 2011 07:26

Hesan hoppsan fallerallera och så vidare...

 

Jag vet att ni har klagat på att jag alldrig lägger ut bilder men det är bara för att jag typ aldrig tar några!  Men här kommer en slumpbild:

 

  Haha :P Den är gammal!

 

Puss hej <3

 

Av Matilda Olofsson - 6 september 2011 17:10

Hejjj:)

 

Jag har tyvärr inte bloggat på ett tag för att jag inte har orkat.. men nu är jag tillbaka!! Jaja, idag har jag gått i skolan heeela dagen och det var kul :) Men imorrn så slutar vi halv 5 :'( Jaja, har inget mer att skriva.... jo, i helgen så tittade jag på phantom of the opera 6 ggr!!! haha :P


Hej då!

Puss o Kram!/ Matilda


Presentation


Jag heter Matilda Olofsson och är 16 år. Jag bloggar om mina tankar, mitt liv med familj och vänner men även om musik. Mitt absolut största intresse är musik och jag sjöng innan jag kunde prata. Jag hoppas att ni fortsätter läsa! Puss

Gästbok

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards