Matilda Olofsson

Alla inlägg under juli 2011

Av Matilda Olofsson - 31 juli 2011 19:50

Hej!

 

Den 27 augusti så kommer vi att hämta en ny familjemedlem på Rådmansö. Han heter flipper och är superduperdundersöt!!!! Här kommer bild:


Han är suuuuuuuupersöt!!!


Hej då!

ps.imorgon åker jag så jag kommer inte att vara hemma på typ två veckor!


Puss o Kram!/Matilda 

Av Matilda Olofsson - 27 juli 2011 14:32

Hej:)

 

Jag har inte bloggat på någon vecka men det är bara för att jag har varit på semester. Jag kommer att ta ett uppehåll från bloggen i typ två veckor frammåt. Bara så att ni vet :)


Hej då:)


Puss o Kram//Matilda  

Av Matilda Olofsson - 18 juli 2011 22:33

Hej!

 

Nu har vi åkt hela dagen och för 4 tim sen så kom vi fram till Grännastrands Familje Camping! Det är såå mysigt!

 

Hej då!

 

Puss o Kram//Matilda  

Av Matilda Olofsson - 16 juli 2011 19:47

Hej på er!


Idag har jag varit på kattutställning och vi i familjen har sagt att Blixten :   ska få en kompis!!!( yey!!)

Vi ska skaffa en kattunge till hösten :)


Hej då!!


Puss o Kram <3:) //Matilda  

Av Matilda Olofsson - 15 juli 2011 21:00

Hej!

 

Idag var jag med Ilona! Hennes lillasyster Elvia var också med:) Här kommer en massa bilder på oss:)


                                                                                                      Det var dom:) Det var Ilona som täckte över hennes ansikte på en bild..


Hej då!


Puss o Kram!!/Matilda  

Av Matilda Olofsson - 14 juli 2011 10:53

Hej :)

 

Idag har jag tränat på morgonen och messat med Ilona men helt plötsligt så slutade hon att svara... SKUMT.

 

Ja, jag får terrorisera henne tills jag får kontakt igen. Det är det enda sättet.

 

Nej! Jag bara skojja, men något litet mess skickar jag nog :)

 

Jaja.... Har inge mer att skriva om....

 

Hej då!!

 

Puss o Kram!!/Matilda  

Av Matilda Olofsson - 13 juli 2011 20:56

Hej!

 

Här kommer några bilder på mig och min katt ifrån igår :)


        

Jag ville lägga in lite bilder eftersom jag inte brukar att lägga in bilder så ofta. Och Isabelle , min kompis tjatar på mig ;)


Hej då!!


Puss o Kram!!/Matilda  

Av Matilda Olofsson - 12 juli 2011 11:25

Hej hej!!

Idah har jag absolut inget att gör. Det är så tråkigt.....

 

Jag hoppas att ni kianske messar och frågar "vill du hitta på ngt?? :)"

jaja,Hej då!

Puss o Kram/Matilda  

Presentation


Jag heter Matilda Olofsson och är 16 år. Jag bloggar om mina tankar, mitt liv med familj och vänner men även om musik. Mitt absolut största intresse är musik och jag sjöng innan jag kunde prata. Jag hoppas att ni fortsätter läsa! Puss

Gästbok

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards