Matilda Olofsson

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Matilda Olofsson - 9 maj 2011 19:22

Hej!

 

Idag har jag varit i skolan och bara haft det jobbigt. Jag är så nervös inför mitt solo för att jag kan knappt sjunga det.Det är med nöd och näppe att jag klarar av att komma upp på tonerna...jag vet att det här inte kommer att sluta bra.


Jaja,nog om det. Jag tror att jag är kär!!! Åh,han är så jävla söt så jag bara dör!!!AH!!! Jag vill bara döö,så kär är jag!  I LOVE HIM!


Just nu tittar jag på biggest loser med mamma och sen ska jag titta på total black out! Jag vet att det inte är det bästa programmet som finns men i alla fall!!!


Idag har jag varit med alex efter skolan och satt upp lite afischer(stavning?)!!


Nu har jag inget mer att säga så,Hej då!!


xoxo//M  



Presentation


Jag heter Matilda Olofsson och är 16 år. Jag bloggar om mina tankar, mitt liv med familj och vänner men även om musik. Mitt absolut största intresse är musik och jag sjöng innan jag kunde prata. Jag hoppas att ni fortsätter läsa! Puss

Gästbok

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards