Matilda Olofsson

Alla inlägg under januari 2011

Av Matilda Olofsson - 24 januari 2011 15:20

Alex o Ilona!

 

Idag slutade vi kl 12:00 i skolan! Det var jätteskönt för jag var såå uttråkad.

Nu är jag med Ilona och Alex! Det är kul mmen just nu spelar dom WII och jag har bara två kontroller så man kan bara spela två, så medans dom spelar passar jag på att blogga!!!! Nu ropar dom på mig så jag måste gå!

 

Hej då!!!

xoxo//M    

Av Matilda Olofsson - 22 januari 2011 17:33

Hannah och Calle lämnade Let's dance.

 

Hannah och Calle lämnade Let's Dance igår.

Hon var inte glad över att hon blev utröstad.Hon ville verkligen stanna kvar!

 

  

Av Matilda Olofsson - 22 januari 2011 17:22

Isabelle!

 

Igår va jag med Isabelle och sen sov hon över hos mig så vi har varit med henne hela dagen!! Det har varit jättekul! Vi har flummat,tittat på tv,men mest av allt har vi lyssnat på  roliga låtar!!!!!!

 

imse vimse spindel klättrar upp för trån. ner faller regnet espola spinden bort. upp stige stolen torka bort regnet,imse vimse spindel klättra upp för trååååån.

laj laj laj laj laj laj laj laj laj laj la,alla barnen sjunger laj laj laj laj la imse vimse pindel klättra upp för tråååån.............!

 

sååååååå kul asså! Det är en barn-låt,jag vet,men den e så j*vla kul asså  Men det är bara en av alla låtar som vi lyssnade på!

 

hej då!!!!!!

xoxo//M  

 

  

Av Matilda Olofsson - 15 januari 2011 14:44

Igår lämnade Denise och Tobias programmet Let's Dance. Jag tyckte att dom skulle åka ut,jag gillade inte dom riktigt. Själv hoppas jag på Anders och Cissi!!

 

Vilka par gillar/ogillar du? Vilket par tycker du skulle åkt ut igår??

Skicka en kommentar så skriver jag sen vailka dom flesta tyckte skulle åka ut!

 

Hej då!!

 

xoxo//  

 

 

Av Matilda Olofsson - 14 januari 2011 20:50

Till Aurora!

 

Aourora,min kompis,hon gillar låten Twist and Shout med Minnah Karlsson så nu lägger jag ut videoklippet!

 

Av Matilda Olofsson - 14 januari 2011 20:30

Här kommer Madonnas:Like a prayer:

Här kommer Jay Smiths:Like a prayer

Hej då!

 

xoxo//M  

Av Matilda Olofsson - 11 januari 2011 08:01

Skolan :(

 

Igår va jag med Daaaaanni och Auuuurora!! Det var asa kul!

Vi flummade typ hela tiden! Gud asså... :P

 

Nu väntar jag på att kl ska bli halv nio så att vi kan hämta Sandra och sen åka till skolan:( Den ända anledningen till att jag vill åka till skolan är för att jag får träffa "the best friends 4-ever!" (Daaanni,Aurora,Sandra!).

Nu ska jag snart gå!

 

Hej då!

 

xoxo//M  

Av Matilda Olofsson - 9 januari 2011 16:18

Idag...

 

Idag har jag haft rätt tråkigt.Jag har handlat lite och så men det händer ju liksom inge.

Jag vill ju shoppa,men alla affärer är ju stängda nu.

Jag har typ inge och blogga om så jag avslutar nu.

 

Hej då!

 

xoxo//M  


asså jag menar inte att jag ska sluta blogga,jag har bara inget att skriva om mer idag!

Presentation


Jag heter Matilda Olofsson och är 16 år. Jag bloggar om mina tankar, mitt liv med familj och vänner men även om musik. Mitt absolut största intresse är musik och jag sjöng innan jag kunde prata. Jag hoppas att ni fortsätter läsa! Puss

Gästbok

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards