Matilda Olofsson

Alla inlägg under september 2010

Av Matilda Olofsson - 30 september 2010 06:58

Hej!

 

>Idag när jag skulle gå upp då tjatade mamma påmig hela morgonen om att jag skulle gå upp och sätta på mig kläder samtidigt.Det är sååååååååååååååååå jobbigt<

 

Hej då!!!

 

xoxo//M

Av Matilda Olofsson - 26 september 2010 08:31

Good morning!"!"

 

 

Idag är det söndag.Det är pruttigt tycker jag.Jag fick ett löpband igår!!!! Det var jättefint! Nu ska jag börja träna,igen!   Jaja,har tråkigt nu på morgonen.Vill va med någon idag...Ja,det vill jag.

 

He rå!!!

 

xoxo//M  

Av Matilda Olofsson - 25 september 2010 07:36

Heej!

 

Idag är det lördag!!!

En dag då man är ledig.

Jag vill hitta på ngt idag...

Ja ja,får väl se vad vi hittar på.Resan till Mariefred blev inställd  .

 

Hej då!

 

xoxo//M

Av Matilda Olofsson - 22 september 2010 17:53

Hej!

 

Idag har jag haft ännu en tråkig dag i skolan.Kanske inte så kul att veta men jag skriver det ändå.Jag har tråkigt för jag mår inte riktigt bra,jag har ont i huvudet och i magen  . Och jag personligen tycker att det är jättejobbigt att gå till skolan då. Det är lite kul för när jag inte har ont i magen och i huvudet och pallar en låååång dag då är det korta dagar,men när jag har det,ja då slutar vi ½4. Kan ni förstå hur mycket jag får gå igenom när jag mår dåligt!?!

 

Hej då!!!

 

xoxo//M

 

ps.jag vill bara säga att planeten Venus är en tjej och Venus har ett barn med Uranus som heter Kallestropp.

Enligt mig och Isabelle.

Av Matilda Olofsson - 20 september 2010 19:46

Hej alla!!!!

 

Idag har jag varit i skolan och haft tråkigt. Jag hade tråkigt eftersom att jag mådde illa,hade huvudvärk och ont i magen. Ingen höjdare enligt mig...

Eallafall,Jag hade så ont så jag ville gå och dö.Men sen tänkte jag,"Är det inte lite onödigt och dö nu?Jag menar, gå hem och vila och dricka varm choklad är nog lite mindre smärtsamt än att DÖ."Jaja,nu mår jag lite bättre,om man säger på en skala från 1 till 10 är det en 5:a tror jag,eller en 4:a.Vem vet!?!

 

Hej då!!!! <3

 

xoxo//M  

Av Matilda Olofsson - 19 september 2010 16:36

Haha!!  

Hej!!!

 

Igår hade jag världens bästa fest!!!!!! Haha!!Det var superkul!!

Å längtar till nästa gång!!!!

Å jag tycker det var dunderkul! haha!!!

Kommer inte på ngt att säga!!

Puss!!

Hej då!

 

xoxo//M  

Av Matilda Olofsson - 16 september 2010 06:48

Hej era fisar!!!

 

Idag ska jag till skolan igen...TRÅKIGT!

 

fast jag gillar torsdagar,jo det är så att vi har ett kul ämne idag men jag kommer inte på vilket!?

 

Hej då!!  

 

xoxo//M

Av Matilda Olofsson - 15 september 2010 18:06

Hej!

 

Vet ni en sak..?

 

Jag gillar Snoop Dogg! Han e skit-bra!

Jag skulle bli glad om ni lyssnade på några låtar och sen skrev en kommentar på min blogg om vad ni tycker om honom och hans låtar!!

 

Om ni undrar vf jag skriver TD ibland så är det för att det är mitt smeknamn!!

 

Hej då!!!  

 

xoxo//M

Presentation


Jag heter Matilda Olofsson och är 16 år. Jag bloggar om mina tankar, mitt liv med familj och vänner men även om musik. Mitt absolut största intresse är musik och jag sjöng innan jag kunde prata. Jag hoppas att ni fortsätter läsa! Puss

Gästbok

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards