Matilda Olofsson

Alla inlägg under april 2010

Hej

Av Matilda Olofsson - 18 april 2010 09:20

Hej!

 

Idag ska jag vara med kompisar! Sååååååååååååå kul!!!! Jag älskar att vara med kompisar! Jag har lärt mig göra volt på min studsmatta,m.m.Hej då!!!!!  

Av Matilda Olofsson - 12 april 2010 18:24

Hej!!!

 

Jag lämnade precis två kompisar vid bussen.Asså dom skulle hem!Men dom heter Dani och Aurora och kallas Danni och Auo!! Vi hade SKIT kul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vi hoppade studsmatta och pratade m.m!(lite mkt utropstecken...)

 

Hoppas ni gillar bloggen!

 

Kramizzz Matilda!!!!

Av Matilda Olofsson - 12 april 2010 06:51

   Så här ser han ut som sjunger fireflies!

Av Matilda Olofsson - 12 april 2010 06:42

Hej!!!

 

Jag hoppas attt ni gillar låten fireflies!!!!!Om ni inte har hört låten så kan ni klicka på länken i inlägget nedan.Jag älskar den låten!!!! Men nu tillbaka till verkligheten...det är skola.Jag har varit ledig i en vecka för vi har haft påsklov!!!!Men nu är det över"SNYFT"  

Av Matilda Olofsson - 11 april 2010 09:53

http://www.youtube.com/watch?v=psuRGfAaju4     Lyssna på den här videon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Matilda Olofsson - 11 april 2010 09:36

RÖSTA på vilken låt ni tycker är bääst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Asså av dom som står på listan!!!Snälla snälla snälla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!  

Av Matilda Olofsson - 10 april 2010 17:34

Hej!

 

Jag undrar vilken låt ni gillar bäst av dom här:

 

  1. Fireflies (Owl City)
  2. Bad romance (Lady GaGa)
  3. Billie Jean (Michael Jackson)
  4. Party in the U.S.A (Miley Cyrus)
  5. Candyman (Christina Aguilera)
  6. Moving on (Sarah dawn finer)
  7. Headlines (Alcazar)
  8. My heart will go on (Celine Dion)
  9. Who Said (Hannah Montana)
  10. Mamma Mia (ABBA)

        Jag vill jättegjärna att ni röstar! så skicka namnet på låten och nummret till: Matilda.OE@hotmail.com 

den 1 Maj är röstningen avslutad.då skriver jag vem som vann och hur många röster det var på varje låt!!!!!                      

Presentation


Jag heter Matilda Olofsson och är 16 år. Jag bloggar om mina tankar, mitt liv med familj och vänner men även om musik. Mitt absolut största intresse är musik och jag sjöng innan jag kunde prata. Jag hoppas att ni fortsätter läsa! Puss

Gästbok

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards