Matilda Olofsson

Alla inlägg den 29 januari 2012

Av Matilda Olofsson - 29 januari 2012 12:39

Hej igen!

 

Ville bara göra en topp 3 lista över sjukt bra låtar just nu + en bonus låt som bara är sjukt rolig!

 

1. Stronger: Kelly Clarksson

2. My life would suck without you: Kelly Clarksson

3.I like it like that : Hot chilli rae

Bonus. Harry potter in 99 seconds: Vet inte vem som har gjort men det är ju sjukt rolig!

 

puss puss

Av Matilda Olofsson - 29 januari 2012 12:30

Hej :)


Så, jag har gjort en ny header som ni kanske ser? Jag vill bara veta om ni tyckte att den andra var finare, så snälla, kommentera!!


Igår och idag har jag bara gjort om vår matkällare.. jag har målat väggar och tak all by my self :) Är riktigt stolt faktiskt ;) 


Igår glömde jag att gå och träna såå idag blir det dubbla pass! Usch! Jaja, jag får väl titta på ngn bra film under tiden ;)


Jag har inte så mycket mer att skriva om men jag tror att jag bloggar mer sen:) (Jag tror inte det men vi får se)


Puss puss// m  

Presentation


Jag heter Matilda Olofsson och är 16 år. Jag bloggar om mina tankar, mitt liv med familj och vänner men även om musik. Mitt absolut största intresse är musik och jag sjöng innan jag kunde prata. Jag hoppas att ni fortsätter läsa! Puss

Gästbok

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards