Matilda Olofsson

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Matilda Olofsson - 4 februari 2011 18:20

TÄVLING!!!

 

I den här tävlingen kan du vinna 2 hjärthalsband!

 

   (ingen bra bild,lite suddig!!)

 

Om du sätter ihop dom här halsbanden, då blir det ett helt hjärta!!!!

 

Det finns en hake till att just du vinner, du måste svara rätt på den här frågan:

 

Vilka är mina tre favvo artister/skådespelare??

 

1  Michael Jackson och Sarah Down Finer och Lisa Kudrow 

 

X  Jennifer Aniston och Britney Spears och Zac Efron

 

2  Michael Jackson och Jennifer Aniston och Miley Cyrus

 

Svara rätt på frågan och framför allt Lycka till!

 

Skicka ett gästboks inlägg för att svara på frågan och skriv ditt svar där (1,X,2)!!!

 

Jag skriver vem som har vunnit om ca en vecka!

 

Hej då!!

 

xoxo//M   

 

 

Presentation


Jag heter Matilda Olofsson och är 16 år. Jag bloggar om mina tankar, mitt liv med familj och vänner men även om musik. Mitt absolut största intresse är musik och jag sjöng innan jag kunde prata. Jag hoppas att ni fortsätter läsa! Puss

Gästbok

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards