Matilda Olofsson

Alla inlägg under juni 2014

Av Matilda Olofsson - 4 juni 2014 18:31

Hej!
Jag måste bara säga en sak. Jag har funderat på en grej som jag tycker är riktigt konstig. När jag säger att jag gillar typ Queen eller Whitesnake så tycker folk att det är coolt, men när jag säger att jag gillar One Direction så är det töntigt. Varför är det så? Varför är det inte okej att gilla både rockband och boyband? Nu måste jag ju tillägga att det inte är bandmedlemmarna jag är crazy för utan det är musiken. Jag gillar den verkligen. Jag tycker inte att det ska vara något fel med att gilla olika sorters musik, det gör dig bara mer allmänbildad. Några av mina favoritband och artister är t.ex ABBA, Queen, MJ, 1D, Demi Lovato, Whitesnake, Scorpions, Katy Perry osv. Det är inte fel att ha lite bredd på sin musiksmak!

Puss

Presentation


Jag heter Matilda Olofsson och är 16 år. Jag bloggar om mina tankar, mitt liv med familj och vänner men även om musik. Mitt absolut största intresse är musik och jag sjöng innan jag kunde prata. Jag hoppas att ni fortsätter läsa! Puss

Gästbok

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards