Matilda Olofsson

Alla inlägg under april 2013

Av Matilda Olofsson - 28 april 2013 08:45

Idag kommer Evelyn hit och vi tittar väl på film som vanligt;)

Vi var i centrum i fredags och det här drack vi... FRAPPUCINO CARAMEL (det godaste i världen I might add) !

Av Matilda Olofsson - 23 april 2013 16:34

Idag har det varit en ganska vanlig tisdag egentligen. Skolan rullade på som vanligt men jag vaknade på fel sida i morse så jag var irriterad på allt och alla.


Igår fick jag ett "migrän-anfalll". Jag kunde knappt prata för att det gjorde för ont i huvudet. Nu har huvudvärken kommit tillbaka lite och jag bara sitter och hoppas att det inte blir som igår.. fingers crossed.


Nu måste jag återgå till allt pluggande.. pust..


Puss så länge

Av Matilda Olofsson - 23 april 2013 07:25

Outfit today.. :

Av Matilda Olofsson - 21 april 2013 15:45

Här sitter jag hemma och har så sjukt tråkigt.. men jag har Michael Jackson på hög volym så det muntrar ju alltid upp en.
Det känns som om alla bor 7000 mil här ifrån.. Blaah

Av Matilda Olofsson - 16 april 2013 16:21

Har precis kommit hem från skolan och sitter just nu och tittar på family guy. Det är verkligen inte roligt.. simpsons är way better! Jag har egentligen inget att skriva om just nu så jag uppdaterar senare!


Puss!

Av Matilda Olofsson - 15 april 2013 19:47

Jag finner bara ett ord bakom all min ilska. Tack. Tack för att ni har gjort mig till den jag är idag. Ni har hjälpt mig att förstå att så kallade vänner som ni ska ingen behöva ha och jag är så glad att ni inte finns i mitt liv längre. Tack.




Av Matilda Olofsson - 14 april 2013 19:30

Har precis kollat klart på ALLA avsnitten av PLL. Jag är så stolt över mig själv! ;) Säsongsavslutningen var sjukt bra och jag bara längtar till säsong 4.


Igår hade jag filmkväll med Evelyn och Ilona fast det blev mer att ha på film i bakrunden och sitta och prata om allt mellan himmel och jord men det är mysigt det ockå!


Imorgon är det måndag igen (känner att jag verkligen blir lycklig! -.-) och jag börjar dagen med musikteori i 45 min. But that's just something you got to do..


See ya later peeps <3 puss

Av Matilda Olofsson - 12 april 2013 16:56

Fredag, äntligen! Jag är så trött och ärligt talat så tror jag att jag har sovit för mycket i natt, jag är helt virrig och har varit hela dagen.


Nu peppar vi oss med lite musik inför helgen! Puss













Presentation


Jag heter Matilda Olofsson och är 16 år. Jag bloggar om mina tankar, mitt liv med familj och vänner men även om musik. Mitt absolut största intresse är musik och jag sjöng innan jag kunde prata. Jag hoppas att ni fortsätter läsa! Puss

Gästbok

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards