Matilda Olofsson

Alla inlägg under september 2012

Av Matilda Olofsson - 25 september 2012 18:59

Hej.. Jag fick mitt skolfoto idag och det blev hemskt. Bokstavligt talat. Bara så att ni vet så kommer jag inte att visa det för någon.

Nu är jag på dåligt humör också.. Ahhhh.

Hej då

Av Matilda Olofsson - 25 september 2012 08:00

Hej:) detta blir ett snabbt inlägg:)

Nu sitter jag i skolan... Boring. Nu bjuder jag p en liten bild och sen börjar jag :)

Av Matilda Olofsson - 24 september 2012 17:12

Idag så har jag varit och orienterat på Rudan :) Det var kul men när vi kom tillbaka så hade de ingen lunch till oss på skolan. Dem hade glömt att säga att vi skulle komma senare :( Jag var JÄTTEHUNGRIG!


Jaja! Puss så länge!

Av Matilda Olofsson - 18 september 2012 07:26

As I said, oldie;)

Av Matilda Olofsson - 15 september 2012 15:34

Okey, this is my favorite song right now and you just gotta listen to it! The song is called WINGS by LITTLE MIX:) omg, I just love it!;)

Kisses and hugs!

Av Matilda Olofsson - 3 september 2012 19:29

Hej guys!

 

Im obsessed with the song WANNABE by Spice Girls! haha ;)  I love that song :)

 

Well, today i was in school ;) It was kinda' fun but not everything.. it feels like one of my friends are mad at me but i dont know why :'( Well, i got to find that out. but besides that i had: music,math,swedish,science and P.E :) It was fun :) But P.E was the most fun thing today :)

 

I don't have so much more to write so bye!

 

    

 

If you wannabe my lover, you got to get with my friends<3

 

Love ya'll!

Presentation


Jag heter Matilda Olofsson och är 16 år. Jag bloggar om mina tankar, mitt liv med familj och vänner men även om musik. Mitt absolut största intresse är musik och jag sjöng innan jag kunde prata. Jag hoppas att ni fortsätter läsa! Puss

Gästbok

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards