Matilda Olofsson

Alla inlägg under juni 2012

Av Matilda Olofsson - 30 juni 2012 19:34

Hej :)

Idag vet jag inte vad det är med mig men jag känner mig som världens lyckligaste! AHH! 

 

Idag har jag tränat och handlat :) Det var ganska kul faktiskt.. :P Haha :)

Jag har också sjungit hela dagen så min hals håller på att gå sönder.. oups :S

 

Nu ska jag titta på sommarkrysset och äta jordgubbar! Mumms! 

 

Pussss

Av Matilda Olofsson - 30 juni 2012 10:20

Hej alla morgonpigga!



Igår var jag ju på stan och shoppade.. det blev tre nya toppar :) Lite dyra kanske men det var värt det!! I love them!


Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra.. Kanske titta på film?

En sak jag MÅSTE och SKA göra idag är att träna :) Jag vill inte skriva om min "diet" och träning på bloggen nu för då tappar jag fokus, så det kommer inte att komma upp så mycket sånt. Det enda jag kan säga just nu är att det går skitbra! ;)


Puss

Av Matilda Olofsson - 28 juni 2012 09:50

Hey guys!


I'm sitting here on my dads office and I'm sooo bored but around 11 we're gonna drive the new cab! Yey! It's nice weather so we can, like you say in swedish, "cabba ner" ;) We're just gonna drive around :) Mabye drive in to the city? Who knows ;)


Tomorrow me and my mum are going shopping in the city! It's gonna be so much fun! <3


I don't have much more to say so..


Kisses and hugs from me <3

Av Matilda Olofsson - 25 juni 2012 12:34



R.I.P MICHAEL JACKSON. Idag har du varit borta i tre år :'( 1958 till 2009-06-25.

Du kommer alltid att ha en plats i våra hjärtan och du var och kommer alltid att vara THE KING OF POP. Du skapade den mest fantastiska musiken och vi kommer aldrig att glömma dig. Vi älskar dig Michael  


   Bild från repetitionerna av THIS IS IT.


Puss

Av Matilda Olofsson - 24 juni 2012 15:02

Här kommer några trender inför sommaren! :


       1.






   2.




 3.




 4.




   5.



  6.



   7.



1:  En volangtopp! Det passar till allt, jeans, shorts, kjol!

2: Blommiga klänningar! Är sockersött och kan både vara långa och korta!

3: Färger! Den här sommaren handlar om färg, färg, färg!

4: Pastellfärgade shorts! Går att matcha till allt!

5: Sommarens accesoar är en snygg keps!

6: Jensjacka! Passar till småkyliga sommarkvällar och är supersnyggt!

7: Sandaler! sandaler i alla möjliga sorter!



Där hade ni några av sommarens trender :)


Puss

Av Matilda Olofsson - 22 juni 2012 09:42

Hej alla fina!


Idag är det midsommar! Yey ;)


Idag ska jag förmodligen till Gålö :) Ganska nice faktiskt:)
Jag har ju sommarlov och jag har iiiingen aning om vad jag ska göra de närmsta 3 veckorna.. jag vill åka till stan med en kompis och shoppa men det har inte blivit av ännu.. haha :) Jag bara älskar att vara i stan en solig dag och shoppa! The best thing in life ;) Jag hoppas att någon hör av sig :) Det kanförstås vara fler som följer med, då blir det ju ännu roligare! Jag har ju faktiskt inte shoppat på länge.. :)


Jag har ju börjat att fota en del med min systemkamera  (Nikon D3100) så kanske börjar blogga mer ;) Bjuder på ett foto sålänge :


 


Gammal men bjuder <3


Pussss

Av Matilda Olofsson - 3 juni 2012 19:29

Hej!

 

Vill bara informera er om att det kommer att gå seeeeegt med bloggningen nu. Jag vet att det har gjort det förut också men nu vet ni iaf om det!

 

Idag har jag varit hos Sandra och scrapbookat ihop ett fotoalbum, kan tyvärr inte säga till vem :) Och nu så ska jag duscha, kolla på mästarnas mästare och sen på ryktet går :)

 

pussar till er!

Presentation


Jag heter Matilda Olofsson och är 16 år. Jag bloggar om mina tankar, mitt liv med familj och vänner men även om musik. Mitt absolut största intresse är musik och jag sjöng innan jag kunde prata. Jag hoppas att ni fortsätter läsa! Puss

Gästbok

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards