Matilda Olofsson

Alla inlägg under februari 2012

Av Matilda Olofsson - 29 februari 2012 10:22

Hej!!

 

Idag ska jag åka in till stan och träffa mamma där sen så ska vi luncha tilsammans och sedan ska vi till frissan för att kolla in längd och färg och så på hårförlängningarna som jag ska ska skaffa :D Det kommer att bli sjukt kul!!


Pussar och kramar från mig <3

 

ps. Jag lägger inte upp några bilder för att jag har typ inga nya.. :/

Av Matilda Olofsson - 26 februari 2012 14:28

Hej :)

 

Idag så har jag varit ute och gått i solskenet! Det var jättemysigt! Jagvat inte vad det är men jag blir sååå glad när det är barmark och stor sol! Haha :)

 

Tittar just nu på Mammor och minimodeller (repris) :) Efter det ska jag titta på Sing Along (repris), jag har redan sett båda programmen men det finns ju inget annat att titta på!

 

Imorrn ska jag kanske vara med Evelyn :) vi får se :)

PUSSAR FRÅN MIG!

Av Matilda Olofsson - 24 februari 2012 16:39

Hej :)


Sportlov!! Jag är egentligen inte speciellt glad för jag har iiiiiiiiiiiiiinget att göra på hela sportlovet.. Jag kanske ska vara med Evelyn men vi får se:)

 

Just nu tittar jag på top model för att jag väntar på att Ghost Whisperer ska börja :)

Ikväll ska jag kanske titta på "The break-up" eller någon annan film, sen ska jag bara chilla:)

Puss 


Av Matilda Olofsson - 21 februari 2012 18:09

Hej!

Är inte ni glada idag? Jag är!

Jo det är så här, vi hade dans audtion förra onsdagen i min skola inför en konsert. Det var så att man kunde söka till olika grupper som fick dansa på konserten och som också fick en svårare koreografi. Iaf, jag tyckte att jag bara gjorde bort mig men jag ville ju lixom vara med ändå ;) Förra fredagen satte dem upp listan på dem som kom med, en extra svår koreografi som var till låten Shaka Laka och en svår koreografi till I hope I get it :) Jag kom inte med på listan så jag blev glad för alla dem som kom med och jag sa att jag brydde mig inte så mycket om jag kom med eller inte men innerst inne så var jag ganska ledsen, jag tyckte att jag gjorde mitt bästa men det räckte inte.

 

Idag efter att vi hade haft musik så säger Åsa att hon vill prata med mig själv, jag trodde ärligt att jag skulle få skäll av henne men hon frågade om jag ville vara med och dansa i I HOPE I GET IT och jag sa ja och försökte att vara serriös men innerst inne så höll jag på att spricka av glädje!!!!

 

Ja, det gjorde min dag :) 

 

 

Just nu så tittar jag på biggest loser och sen ska jag ner och träna! (peppa peppa!)

Ät nu mycket semlor och ha det mys! Det är ju trots allt FET TISDAGEN eller som jag kallar det FETTIS-DAGEN! Mitt namn är såå mycket bättre, eller hur!?

 

Puss puss alla goa och ha det gött (som man säger på Göteborska) !!//M 

Av Matilda Olofsson - 19 februari 2012 18:15

Hej!

 

om ni förstår så är jag sjukt nervös. Imorrn ska jag nämligen vaccinera mig. Jag HATAR HATAR HATAR sprutor. Jag vet att det är löjlig för att det är ju bara ett litet stick och sen så är det klart men iaf, jag är sjukt rädd för sprutor!!

Wish me luck!!!

 

Kramar! 

Av Matilda Olofsson - 18 februari 2012 19:55

Hej!

 

Jag vet att jag inte har skrivit på några veckor men jag har ärligt inte orkat eller haft tid. Men nu så ska jag väl försöka att uppdatera oftare. 

Det här blir ett kort inlägg för vi har gäster och nu ska vi titta på Melodifestivalen :)

 

Puss o kram alla goa där ute <3 //M 

Av Matilda Olofsson - 5 februari 2012 16:18

Tja :)

 

Igår var jag på Ilonas fest :) Vi som var där var : Jag, Andrea, Isabelle, Evelyn, Aurora, Celine, Elin och Ilona såklart! Det var awesome :)

Här kommer bilder:
                        

 

Haha :P

 

Idag så har jag bara chillat hela dagen, är ju lite förkyld så har inte kunnat träna heller.. blääääääääääääää. Nej, det är inte kul med söndagar..

 

Puss puss :)

Presentation


Jag heter Matilda Olofsson och är 16 år. Jag bloggar om mina tankar, mitt liv med familj och vänner men även om musik. Mitt absolut största intresse är musik och jag sjöng innan jag kunde prata. Jag hoppas att ni fortsätter läsa! Puss

Gästbok

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards