Matilda Olofsson

Alla inlägg under juli 2012

Av Matilda Olofsson - 22 juli 2012 17:56

Hej!

Jag vill bara säga att jag har semester nu och jag kommer nog inte blogga på typ 3 veckor. Jag kanske kommer att blogga ibland från mobilen (som jag gör nu) men jag vet inte:)

Ha en toppensommar och njuuuuut!<3 puss från mig<3

(bild från igårkväll)

Av Matilda Olofsson - 6 juli 2012 09:39

Detta blir ett kort inlägg!



Idag har jag inget att gör men ska väl försöka att få tag på någon.. :)


Pusss


ps. messa mig!

Av Matilda Olofsson - 6 juli 2012 09:39

Detta blir ett kort inlägg!



Idag har jag inget att gör men ska väl försöka att få tag på någon.. :)


Pusss


ps. messa mig!

Av Matilda Olofsson - 3 juli 2012 10:12

Hej alla fina <3


Som sagt har jag ju sommarlov och jag har typ INGET att göra. Imorgon ska jag vara med ISABELLE men sen så har jag inget planerat på 7 dagar :(
 
Jag får väl försöka att stå ut.. eller ringa någon ;P
 
Har inte mycket mer att skriva just nu men någon får ärna ringa/messa mig om ni vill hitta på något :)
 
 
PUSS
Av Matilda Olofsson - 1 juli 2012 20:09

Hey guys!


Idag har ja inte gjort så mycket. Jag har hjälpt mormor och morfar på landet och sen har jag varit hemma och tränat:) Jobbigt men kul!


Imorgon har jag inget planerat så vi får se vad jag hittar på ;)


Nu ska jag antagligen kolla på matchen, vem tror ni vinner? SPANIEN eller ITALIEN? :)


Love u <3

Presentation


Jag heter Matilda Olofsson och är 16 år. Jag bloggar om mina tankar, mitt liv med familj och vänner men även om musik. Mitt absolut största intresse är musik och jag sjöng innan jag kunde prata. Jag hoppas att ni fortsätter läsa! Puss

Gästbok

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards