Matilda Olofsson

Alla inlägg under mars 2012

Av Matilda Olofsson - 13 mars 2012 16:01

Hej :)

 

Jag vill berätta en rolig nyhet.. jag ska sjunga solo på våran vårkonsert! Det är såå kul! Ahh jag är så glad!! Imorgon så slutar jag halv fem och jag och några till i klassen ska vara kvar till halv sex för att vi ska dansa och öva till en låt till vårkonserten :)

Jag blir så glad när jag hör om vårkonserten för att jag tycker att det ska bli så kul :)

Haha :P

 

Jag ska snart ut och springa och sen senare idag så ska jag "gymma" :) Peppad till max ;) 

 

puss och kram 

Av Matilda Olofsson - 13 mars 2012 16:01

Hej :)

 

Jag vill berätta en rolig nyhet.. jag ska sjunga solo på våran vårkonsert! Det är såå kul! Ahh jag är så glad!! Imorgon så slutar jag halv fem och jag och några till i klassen ska vara kvar till halv sex för att vi ska dansa och öva till en låt till vårkonserten :)

Jag blir så glad när jag hör om vårkonserten för att jag tycker att det ska bli så kul :)

Haha :P

 

Jag ska snart ut och springa och sen senare idag så ska jag "gymma" :) Peppad till max ;) 

 

puss och kram 

Av Matilda Olofsson - 12 mars 2012 18:06

Hej alla fina!

 

Jag vill bara säga att jag är ovanligt glad idag! Jag vet inte varför men jag tror det är för att våren börjar komma! Solen och värmen.. ah! Så mysigt! (med risk för att låta som en gammal tant..) Jag var ju med Alex igår och vi var ute i skogen och fotade :) Det var mysigt :) Bilder kommer senare, dem är forfarande i kameran :) 

 

Igår var det melodifestivalfinal och-som alla redan vet- LOREEN vann!! AH! Euphoria forever 'til the end of time!! Love that song! Jag personligen hejade på Loreen, Danny, Molly och David :) Jag älskade deras låtar! 

 

Just nu kollar jag på "The middle", askul!! Jag bara älskar deras lilla son "Brick" (tror jag att han heter, betyder även tegelsten på svenska) Han är så söt! Haha :P Sen ska jag titta på "Vänner" och sen ska jag titta på "The big bang theory" Och ner och träna :) Jag måste få upp kondisen lite till på fredag ; har nämligen beep-test :'( Jag verkligen hat-älskar det :) Man blir så peppad och tycker att det ska bli kul och sen när man väl är där och springer så HATAR man det! PEST OCH PINA säger jag bara :) Nej, usch! Jag hoppas att jag kan klara mitt rekord från femman för förra året (i sexan) så hade jag ont i foten så jag kunde inte springa så långt.. :/ 

 

Om ca 4 veckor så är det PÅSKLOV!!! Yey! jahg vet inte vad jag ska göra på lovet men jag tror att vi ska åka iväg :)

 

Jag har inte så mycket mer att skriva om och ni börjar väl att tröttna så jag säger hej då och..

 

..puss puss :) <3

Av Matilda Olofsson - 8 mars 2012 18:50

Halloj!

 

Jag har rooliga nyheter! Imorrn ska jag på Talangjakten i Fredrika bremer med mina små älsklingar, på lördag ska jag klippa mig och på söndag kanske jag ska ta hål i öronen (igen..) !! Mina förra hål växte igen.. :S

 

AHH! LÄNGTAR!!!!!!!!!!!!!!!!! <3<3

 

puss puss puss puss <3

Av Matilda Olofsson - 1 mars 2012 16:11

Hej!

 

Idag har min ena katt Flipper kastrerats, han är lite borta just nu men kvicknar nog till snart :)

 

Hela dagen idag har jag mått lite pyton, jag hoppas att jag inte har fått flunsan :/ Jag vill bara att det ska bli sommar så att man kan gå ut och sola och bara njuta av värmen! Jag längtar såå! Gör inte ni? :) Jag gillar verkligen inte kyla och snö! Usch! Just nu lyser solen stort så jag mår lite bättre :)

 

På måndag ska jag och mamma börja ett löpar-program, det ska bli kul! Jag mååste gå ner i vikt..   Har inte så mycket mer att skriva nu så..

 

pusssss

Presentation


Jag heter Matilda Olofsson och är 16 år. Jag bloggar om mina tankar, mitt liv med familj och vänner men även om musik. Mitt absolut största intresse är musik och jag sjöng innan jag kunde prata. Jag hoppas att ni fortsätter läsa! Puss

Gästbok

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards