Matilda Olofsson

Alla inlägg under januari 2012

Av Matilda Olofsson - 8 januari 2012 15:41

Hej!

 

Såå, nu är helgen snart slut.. pust. Jag börjar skolan på onsdag.
Negativt: Vill inte ha lektioner och vill inte gå upp tidigt.

Positivt: Vill träffa mina älsklingar!! <3 Saknar er så mycket!!!

 

Så, jag tänkte göra en topp tio lista på mina favvo-låtar just nu :) Här är den:

 

1. You learn: Takida

2.Stereo hearts: Gym class heroes feat. Adam Levine

3.The one that got away: Katy Perry

4.Never gonna take us down: Danny feat. Swingfly

5.Hangover: Taio Cruz feat. Florida

6.Someone like you: Adele

7.Mistletoe: Justin Bieber

8.Don't wanna go home: Jason Derulo

9.Jag gråter bara i regnet: Newkid

10. Sexy and i know it: Imfao / Price tag: Jessie J

 

Ja, Jag har fastnat för några gamla låtar.. Haha :P

Jaja, Puss o Kram 

Av Matilda Olofsson - 7 januari 2012 10:10

Hej!

 

Godmorgon alla glada! Jag har nästan precis vaknat så jag har inte ätit frukost än men jaja...

 

Jag är jätteglad för en sak men det kan jag inte säga för än på måndag/tisdag tyvärr! AHHH!

 

Vill ni veta en sak? Jag har typ blivit besatt av att spela play station! Det är sant, jag typ hatade det förut men nu så är jag BESATT!

 

Juste! Jag har gjort om mitt rum och det är asafint!! Jag är så jä*la nöjd!

 I  my room!!!

 

Just nu tittar jag på Extreme home makover på 3an, ruuligt.

Som ni märker så börjar jag att få slut på saker att skriva så jag säger hej då och

 

puss puss 

Av Matilda Olofsson - 5 januari 2012 21:55

Hej!

 

Här kommer en tjuvtitt på  vårens trender:)

 

1. Trendig sjöman, snygga röda shorts, skor som går i olika starka maritima färger,en randig kofta gör susen! Du kan också matcha med ett långt halsbnd i guld som kanske innehåller stenar i färgerna brunt och orange :)

 

 

  

 

2. Dressad i lyx, en svart söt jacka, byxor i metallic,en söt liten clutch och avsluta med ett par lagom långa guldiga örhängen :)

 

 

 

 

Det är ju en massa mer också men det här var bara en tjuvtitt som sagt ;)

 

puss puss   

Av Matilda Olofsson - 3 januari 2012 10:17

Hejsan!


Jag vill bara säga sorry för att jag inte har bloggat på ngr dagar men jag har haft fullt upp med jul,nyår och renovering av mitt rum. Så ibland har jag känt att jag inte har orkat blogga..


Jaja, God fortsättning allihopa! Hoppas att ni har haft en bra jul och ett roligt nyår :) Själv  har jag haft det :)


Jag har som sagt renoverat rummet och det blev klart i söndags, jag blev SUPERNÖJD! Det blev verkligen jättefint. Jag har tyvärr inga bilder än men det kanske kommer, jag vet inte.

Å, innan jag glömmer alla TWILIGHT FANS , BREAKING DAWN DEL 2 KOMMER UT PÅ BIO DEN 17 NOVEMBER!!!! :D


Ja, har inget mer att skriva nu..

 

Puss puss

Presentation


Jag heter Matilda Olofsson och är 16 år. Jag bloggar om mina tankar, mitt liv med familj och vänner men även om musik. Mitt absolut största intresse är musik och jag sjöng innan jag kunde prata. Jag hoppas att ni fortsätter läsa! Puss

Gästbok

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards