Matilda Olofsson

Alla inlägg den 11 januari 2012

Av Matilda Olofsson - 11 januari 2012 18:28

Hej!!

 

Idag började skolan som sagt. Det var jätteroligt men vi slutade halv fem... inte så kul! -.- Jaja, jag ska inte klaga.

 

Just nu tittar jag på Biggest Loser, det är final :)

Snart ska jag själv ner och träna en timme :) Ruuligt :)

Har faktiskt tränat varje dag i 1,5 veckor nu!! Och nu till det stora... på en vecka har jag gått ner 1,5 kg!!!!! AH!!

Jag är så jävla glad. Jag har faktiskt inte ätit godis på 1,5 veckor heller, är MYCKET stolt över mig själv :) Nu är det bara att fortsätta så kommer jag att klara det, jag kommer att ha nått mitt mål till sommaren!

 

Till er som tvivlar på att ni inte kan gå ner i vikt, sluta tvivla! Tro på er själva!! Det är bara att bestämma sig, och som sagt, det ger resultat! Träna 20 min om dagen, det räcker! Visserligen tränar jag 1 timme om dagen och ibland 2 men det behöver man inte göra. 20 min räcker!!!

 

Nu ska jag fortsätta titta så..

 

Puss puss

Presentation


Jag heter Matilda Olofsson och är 16 år. Jag bloggar om mina tankar, mitt liv med familj och vänner men även om musik. Mitt absolut största intresse är musik och jag sjöng innan jag kunde prata. Jag hoppas att ni fortsätter läsa! Puss

Gästbok

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards