Matilda Olofsson

Alla inlägg den 14 november 2011

Av Matilda Olofsson - 14 november 2011 19:48

Hej!

 

Hur mår ni? Jag mår prima! Jag blev så glad när vi hade utvecklingssamtalet! Jag visste inte att jag var så duktig! Haha :P Jag tänker inte berätta om vad jag fick för resultat men jag blev skitglad! AH!


Nu lämnar vi det! Så, idag började jag 12.40 :) Jag åt lunch i skolan och hemma och sen hade jag svenska med världens bästa Nathalie! Efter det så hade jag matte med Budda och vi fick göra en diagnos som finns i matteboken. Den var ganska lätt tyckte jag ,en jag fick hjärnsläpp lite då och då xD Jag tycker att matte är ganska kul men det är när jag lixom inte fattar hur jag ska göra ,då blir det knepigt och jag tröttnar på nolltid. Jag kan sitta en hel mattelektion och bara stirra i boken för att jag inte fattar något! Men et är väl bara för att man typ inte får någon hjälp :S


 

Efter matten så hade vi NO och då hade vi Jonas som vikarie för att Budda hade utvecklingssamtal med 9:orna. Vi tittade på en film som hette " Människans planet" och den var supertråkig. Jag menar det verkligen! Hua. Vi slutade (TROR JAG) 15.25 och då tog jag bussen / tåget hem. När jag kom fram till VH station så fick jag skjuts av pappa hem (hihi!) . Nu ska jag titta på Ensam mamma söker :)


Puss <3

Av Matilda Olofsson - 14 november 2011 08:53

Halloj!

 

Jag har utvecklingssamtal idag kl 10.45 :S Jag hoppas ju att det ska gå bra! Eller jag vet inte... jag är lite nervös men jag vet inte varför!? Haha :P Ne men det blior man ju typ före varje utvecklingssamtal, eller hur? 


Jaja, jag börjar 12.40 idag 

Jag har samtal sist :S



Men ha en bra dag alla glada så bloggar jag nog mer sen! :)


PUSS PUSS//mig


Just nu:

  


Haha, vacker va? xD


Presentation


Jag heter Matilda Olofsson och är 16 år. Jag bloggar om mina tankar, mitt liv med familj och vänner men även om musik. Mitt absolut största intresse är musik och jag sjöng innan jag kunde prata. Jag hoppas att ni fortsätter läsa! Puss

Gästbok

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards