Matilda Olofsson

Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Matilda Olofsson - 7 januari 2011 21:41

GoGo!!!

 

Tjatja! Jag tittar på Let's dance! Det är supertråkigt!

jag gillar inte paren...

 

Imorron ska jag färga-håret ännu mörkare än jag har nu! Jag vet inte hur det kommer se ut så det blir spännande...!

 

Let's dance get on the floor...nanana

 

xoxo//M  

Av Matilda Olofsson - 7 januari 2011 17:02

Senaste nytt i kändis världen!!

 

Kristen Stewart svartsjuk på Emma Watson!

Kristen rasar över att Robert Pattison ska spela in kärleksscener med Emma Watson,och är övertygad om att Harry potter-skönheten kommer att stjäla hennes pojkvän.Emma tycker lika illa om Kristen hon tycker att kristens filmer säljer ***,och hon tycker oxå att Kristen är en bi**o.

Men källor har sakt att Pattison vill fria till Stewart!

 

 

 

Nu är det slut mellan Zac och Vanessa!

High school musical-paret har sjungit sin sista vers tilsammans.Nu går stjärnorna vidare som två av Hollywoods mest eftertraktade singlar!

Det gjorde det gemensamt.Det tog bara slut säger dom. Utbrottet ska ha varit odramatiskt och med många gemensamma vänner verkar det som att Zanessa kommer att fortsätta umgås utan att kasta mördande blickar till varandra.Det är fortfarande 100% vänner och kommer alltid att va!!! <3<3

 

Det var senaste nytt i kändis världen den här veckan!

 

xoxo//M  

Av Matilda Olofsson - 7 januari 2011 16:40

Mode 2011<3

 

så här ser modet ut 2011:

 

kuvertväskor!   utskuret  kjolar med cirklar  plisserade klänningar och kjolar   träskor  randiga plagg   vida kjolar,byxor,klänningar  skinnjackor(helst fejk)   läderjackor(helst fejk)

Ja,det var lite av vårens mode-tränder år 2011<3

 

xoxo//  

Presentation


Jag heter Matilda Olofsson och är 16 år. Jag bloggar om mina tankar, mitt liv med familj och vänner men även om musik. Mitt absolut största intresse är musik och jag sjöng innan jag kunde prata. Jag hoppas att ni fortsätter läsa! Puss

Gästbok

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards