Matilda Olofsson

Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Matilda Olofsson - 5 mars 2010 14:58

Uh...min katt har varit hos veterinären och blivit sövd.Han kom hem kl 14:01.Han är såå trött nu.Han går som han vore full   . Jag har saknat honom sååååååååååååååå mkt!.Han är mitt liv  .....

Av Matilda Olofsson - 5 mars 2010 09:57

SKAFFA BLOGG!!!!!

 

 

 

Asså det är jättekul och blogga!Dom som går in på min blogg och ser dethär och som inte har en blogg,skaffa en genast! (här på bloggplatsen!det är gratis!)Snälla det skulle va så kul om ni skaffade blogg,man kan skriva topp tio listor,ha frågesport,skriva om saker som har hänt under dan! Det är superkul!!!!!!Jag älskar att blogga,men vissa tycker inte det men det beor ofta på att man har olika perioder,vissa dagar bloggar man hela tiden och andra så bloggar man inte alls.Men det är super om man skaffar blogg och kommer in i den!Man får välja färger och former m.m.Så jag ber er: SKAFFA BLOGG!!!!!!    

Presentation


Jag heter Matilda Olofsson och är 16 år. Jag bloggar om mina tankar, mitt liv med familj och vänner men även om musik. Mitt absolut största intresse är musik och jag sjöng innan jag kunde prata. Jag hoppas att ni fortsätter läsa! Puss

Gästbok

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards