Matilda Olofsson

Alla inlägg den 1 januari 2010

Av Matilda Olofsson - 1 januari 2010 20:16

  Min topp tio lista på djur!

  • Häst
  • Katt
  • Hund
  • Kanin
  • Chinchilla
  • Marsvin
  • Hamster
  • Panter
  • Puma
  • Tiger

Jag gillar ALLA djur som finns,men dom här gillar jag lite mer!Häst gillar jag jättemycket!Det är därför jag rider!Jag rider på Islandshästar, men alla raser är jättefina!Jag har katt som 2:a för jag tycker katten är ett mysigt djur.Dom är smidiga,snabba och framför allt väldigt gosiga!(vissa i alla fall!)Jag har själv en katt som heter Blixten.Han är jättegosig!Han är den största kattrasen  som finns i tamkatter.Han är en Main Coon.Main Cooner är vanligtvis inte vilda,dom bor mer hos människor.Han kan väga upp til 15 kilo och bli 1 meter lång.Main Cooner har ett speciellt kännetäcken:dom har en trubbig nos,så det ser nästan ut som dom har ett fyrkantigt ansikte.Men som sagt var:jag älskar alla djur på hela jorden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Vissa är farliga men ser söta ut!    






Av Matilda Olofsson - 1 januari 2010 12:56

Idag ska jag njuta av första dan på nya året!2010!!!!!!!!!!hihi!!Jag ska se mina favvo program,läsa böcker,bara njuta!


Det här är min topp tio lista på program:


  • Magi på waverly place
  • H2O
  • Hannah Montana
  • Zack och Codys ljuva hotelliv
  • Sonnys chans
  • Funniest Pets and People
  • America´s funniest home videos
  • Morden i midsommer
  • Häst program
  • Miss Marple


Av Matilda Olofsson - 1 januari 2010 12:37

  • Michael Jakson
  • Miley Cyrus,Takida
  • Shakira
  • Kiss
  • Queen
  • Dead by april
  • Ashley Tisdale
  • Selena Gomez
  • Europe
  • Christina Aguilera,Lady GaGa  

Presentation


Jag heter Matilda Olofsson och är 16 år. Jag bloggar om mina tankar, mitt liv med familj och vänner men även om musik. Mitt absolut största intresse är musik och jag sjöng innan jag kunde prata. Jag hoppas att ni fortsätter läsa! Puss

Gästbok

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards